" بدنبال نوشتن نبودم،تا تو رابرای تاریخ تصویر کنم...***تو برای تاریختصویر شده ای...***شاید در پی این بوده ام،تا با تودرون یک قاب باشم... " قلم + نوشته شده در xa0چهارشنبه هفتم تیر ۱۳۹۶ساعتxa018:19xa0 توسطxa0بهرام شریفیxa0 |xa0 ...