" بدنبال نوشتن نبودم،
تا تو را
برای تاریخ تصویر کنم...
***
تو برای تاریخ
تصویر شده ای...
***
شاید در پی این بوده ام،
تا با تو
درون یک قاب باشم... "
قلم
+ نوشته شده در چهارشنبه هفتم تیر ۱۳۹۶ساعت 18:19 توسط بهرام شریفی |
دل نوشت...
ما را در سایت دل نوشت دنبال میکنید
برچسب: قاب,تاریخ, نویسنده: بازدید: 23 تاريخ: يکشنبه 29 مرداد 1396 ساعت: 1:28