صبح ها
آرام می نشینم
عینک می زنم
می نویسم می نویسم،
وپاکت می کنم..
#
شب ها
می نشینم،
عینک می زنم
و مشغول خواندن روز-نامه هایم می شوم..
#
سال هاست که من خندانم،
و نمی دانم چرا خبرها همیشه همان است که من دلم می خواهد..
"قلم"
20 اسفند 91
ما را در سایت دل نوشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 11