"آقاببخشیدآقااااا.."#بینی پهن شده ام روی شیشه،برق کفش های عروسکی؛آب از دهانم..#"آقا ببخشید، شما کفش نسیه هم می فروشید؟"
قلم19 اسفند 91
ما را در سایت دل نوشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: يکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت: 22:23